miércoles, 18 de febrero de 2009

misssing SANTINIKETAN!

1: un dia qualsevol a casa en karma i la sangay. Aqui la lara, jo i en vikram
2: visita al sadhu a la Garh jungle.
3: Fruit party
4: En kaka mirant una espelma feta per la sangay...
5: dia que la sangay va tallar el cabell a en vikram
6: una nit rient amb la lara...
7: els cadells de la Churi (gossa karma)
8: una tarda qualsevol...amb en karma i la lara
9: a casa la lara amb la sangay

Aquestes son fotos den karma, que em va donar dels dies que vaig estar alla!
Que tingueu un felic dia!!! ILOVEU

2 comentarios:

  1. Que xulo, el collage! t'ho vas passar bé i vas conèixer gent maca i interessant, no? doncs a mantenir el contacte! Em sebla q en el futur et demanaré q em facis de guia!;-)
    Petons guapaaaaaaaa!
    muaks!
    Gemma.

    ResponderEliminar
  2. nena...a mes del blog! crec q hauries de crear un fotolog..axi posaries les fotos q vas fent cada dia
    jeje
    q chulooo ti!
    continua la envidaaaaaaa (sana! eh?)
    muaaaaaaaaacs
    miss you!!!

    ResponderEliminar