miércoles, 18 de febrero de 2009

iLOVEyouBABY

6 comentarios:

  1. Ohhhhhhhhhhhhhhhhh!
    GRACIES, TIETAAAAAAA! Ja tinc MIG ANY! Ja veuràs quan em tornis a veure que gran estic ja! Ja m'aguanto sentat tot sol, menjo molta fruita i des d'ahir... verdura i tot(encara q tot just m'hi estic acostumant, continuo preferint la lleteta de la mama!). M'encanta el muntatge... ah... i jo, com la mama i el papa...tb t'estimo! A casa es parla de tu cada dia!
    LOVE YOU, dearest auntie!

    ResponderEliminar
  2. GUAPIS! Veig que t'estas tornant tot una experta en l'art de l'autofoto! surts molt bé!! Ja,ja... merci pel post, m'ha fet molta il.lusió!
    Love you!
    Gemma.

    ResponderEliminar
  3. Quina monada de crio!!!! Áquest parell, Gemma i Miquel, que no trenquin el motllo, a veure si el segon/segona, els surt igual de preciós o preciosa. El muntatge és molt "made in Francina", oi?.
    Petons a tothom
    Francesca (la MA

    ResponderEliminar
  4. mamaaaaaaaaa, per fi has pogut escriure un missatge!!!! que guaaaaai!!!!!, el nen, ja el veus, es el meu guapo del mon!!!!! orgullo de tieta!!!!! muak

    ResponderEliminar
  5. Gràcies pels "piropos", Francesca!
    Un petonàs!
    Gemma.

    ResponderEliminar
  6. mami, es q es el meu guapo del monnnnnnnnnn!!! ah que si??? gm, mai seran massa els piropos per en max!!!!!! i en blaiet??? que fa???
    ILOVEUUUUUUUU...muak!!!

    ResponderEliminar