martes, 17 de febrero de 2009

Boda part 3: RECEPTION


Namaste!! aqui em veieu, guarnida diferent per la ocasio, estava bastant guapeta no? Bueno, la gent em tirava tothom uns piroposs que no vegis!! Al muntatge de dalt apareix en Naresh, el profe de yoga+ Jo amb la parella de nuvis i la Puja, la germana del nuvi. Del 2on muntatge, la foto de dalt a l.esquerra, la senyora gran es la mare del nuvi+altre fotos amb altres invitats, parents,...a la que estan tot de nois al mig hi ha en Babu, germa petit del nuvi. A baix amb la Puja i el seu marit!...XULO no??? Ho vaig passar pipa! I ja us vaig contar que a la nit em vaig quedar a dormir a casa el nuvi amb altres invitats!

4 comentarios:

  1. Nenaaaaaaaaaa estaves preciosa!!!! guapa, guapa i guapa!!!!! A part sembles una india més, que fort!!!

    La boda va ser una mica esgotadora no??? tants dies de celebració cansa, m'imagino!!!

    El que més sorpren és la quantitat de colors i la força d'aquests. Colores puros, colores puros, jajaja.

    Una abraçada chiqui.

    ResponderEliminar
  2. PERLINETAAAAAA, SI NO FOS PER QUE ETS TIRANT A BLANQUETA, PODRIES PASSAR PER INDIA, BEN CAMUFLADETA, JAJA, MOLT PRECIUS
    LOVE_UUUUU

    ResponderEliminar
  3. jajajajjaja...que bo darlings!!!! si tothom em va dir q estava molt guapa, jajajaja,...em vaig comprar la faldilla i el chal aquest ...be no??? si juanis, per mi esgotador pq son tantes coses noves i a sobre en un casament!!! aclaparador!!!! jajajaja...kisses

    ResponderEliminar