sábado, 21 de febrero de 2009

3 dies de concert!!!


6 comentarios:

  1. com us deia al mailu ara en 30 min. comenca el 1er de 3 dies de concret, a veure que tal no??? ja us contare. El de la foto es veu q era un master de la tabla que va morir fa poc. Aquests concerts son un homenatge a ell!!! Honis, pensare en tu!!!! com m,agradaria q fossis aqui per enjoy the concert!!! ILOVEU!!!

    ResponderEliminar
  2. Wow, t'ho passaràs genial!!! pensa en mi també anda, jajaja. Petons

    ResponderEliminar
  3. A mi m'encantaria estar amb tú a Vanarassi, em va encantar!!! Va ser el lloc de l'India que més em va impactar, tornaria ara mateix. Disfruta del concert, segur que és espectacular.

    Petonets

    T'estimo

    ResponderEliminar
  4. bueno, se m'ha penjat el computer...us deia q va anar molt be ahir, pero la merdeta es q he de tornar a les 10.30 a casa, una mica pal. Avui he esmorzat amb en nestu i family, i a la nit ens veurem al concert d'avui, i dema SHUBRATRI!!! ja us contare!!!

    iloveuuuuuuuuuu

    ResponderEliminar
  5. Nena, quina sort enganxar un "event" d'aquestes característiques, no? segur q estarà genial!esperem la teva crònica!
    MUAKS!
    Gemma.

    ResponderEliminar
  6. DADA GEGE DADATHUNNA!
    Musiqueta al miiiil!!!!
    ARGGGG! A mi m'encantaria ser-hi too!!!!
    Disfruta-ho amoret!
    The beats of Life!
    Love

    ResponderEliminar