lunes, 16 de agosto de 2010

primer dia de classe


Namaste a tots! Avui he anat a la primera classe! No és una classe "avançada", es a dir, fare el que ja he fet a Elisava, a la massana,...mas de lo mismo, pero de segur que algo nou aprendré! Al principi ens dedicarem a dibuixar i mes endavant pintura. Tinc classe cada dia, de dilluns a dissabte, de 2-5 de la tarda. Avui hem conegut a un dels 3 profes que tindrem, es molt majo, jove...molt guai! A la classe soc la unica guiri i la mes "buria" (vella) i som uns 14 alumnes en total. Les classes son mig en angles, mig hindi, aixi que cap problema per enterar-me de que van! Us envio mil petons a tots!

5 comentarios:

  1. Cinetaaa!!! Que guai carinyet! Així podras acabar aprenent alguna coseta més d'hindi!!!
    Ja ens explicaràssss!!!
    Petonssssssssssss!

    ResponderEliminar
  2. Com xales, nena!! Té raó la Noe, ara és l'ocasió d'apretar amb l'hindi, tot un curs sentint-lo xerrar pot donar per a molt. Un petonàs de la mami.

    ResponderEliminar
  3. A veure si m'he registrat...

    ResponderEliminar
  4. avui he conegut la 3a profe i sols parla hindi! el 1er que he fet al arribar a casa ha sigut tornar a agafar el llibre q em vaig comprar de hindi!!!brrrrrrrrrrrrr

    ResponderEliminar
  5. Si com xales cuca!! M'hagués agradat molt veure't per un forat! hehe! Si, ja em vas dir que molt bé,..., igual que el primer dia d'elisava no? hehehe!!! Vull veure els teus currets eh?
    Namasté!!!

    ResponderEliminar