martes, 24 de agosto de 2010

CASA!!!

Aixi, amb els videos i les fotos us feu una idea d'on visc. Aquest es el meu carrer i a la dreta veieu el segon pis marcat amb fletxa es casa meva! Aquesta dona es part de la familia que em lloga la casa i que veieu estem porta per porta i son molt majos!!!
A la cuina aqui encara no tenia gas, proximament us ensenyare les coses bones que he cuinat!!!
L'habitacio principal, dormitori, menjador, despatx...todo en uno! perfecte per amoblar d'IKEA! jaja...Tinguent en compte que en un apartamentet com el meu hi podria viure perfectament una familia sencera, estic com una reina!!!!

4 comentarios:

  1. Que mona i lluminosa no??? Des del llit olores el Ganga!!! ;)))
    Cuida't!!!

    ResponderEliminar
  2. lluminosa un ou, ja que te ja veus tot de ventanals!!!!!!! i si, el ganga a un flis!!! muak amor

    ResponderEliminar
  3. Que cuca! M'encanta!!!!!!! Està molt "cozy", com era d'esperar de casa teva, clar!!;-D MUAKS!

    ResponderEliminar
  4. ui pues encara l'he d'acabar de DECORAR COM DEU MANA!!! JEJEJEJEJEJ...kisses cukes
    frans

    ResponderEliminar