lunes, 23 de agosto de 2010

mmh!!!

ja veieu que intento seguir amb la meva "dieta" tot i que es fa dificil ja que aqui no trobo el 80% de lo que menjava ara alla (peix, olives,...) pero que hi farem! Aquest llibre ja el vaig acabar (sempre que llegeixo penso en les meves 2 grans lectores, mama i noe, estareu orgulloses de mi oi? jeje). L'escriptor es hindi i explica com va poder casar-se amb la noia que estimava i superrar totes les traves de la societat i normes indies...Molt interessant! Muak

3 comentarios:

  1. Jjajajaja... cinetaaaaaaaa m'encantes!!!
    Doncs ja ens diras autor i títol, q així podrem comentar la jugada... jajajajaj...
    I què dius de la dieta??? Si aquí veig un esmorzar del "copón"!!! És plàtan amb magrana... culleres com es cuida la nostra maharajana!!!
    PD; La foto no té res, però és preciosa... desprèn un no-sé-què teu... ;)
    Muacssssssssssss

    ResponderEliminar
  2. Aaaalsa, quina bateria de cuina que t'has "agenciao"!! I l'esmorzaret està: "de lujo", que diu en Gerard. Sí,em sembla de conya que acabis algun llibre de tant en tant, a veure si perseveres i et tornes una bona lectora... el món seria molt millor si la gent llegís més (ji, ji).
    Noe, em sembla que el que "es desprèn" són els seus colors, la barreja sensa complexos de grocs, taronges, vermells...
    Un petonàs

    ResponderEliminar
  3. ai que mones les dues!!! es que amb el bano, la tassa i tot, a mi tb m'encanta la foto! i quan llegia sols pensava en explicar-vos-ho!!! ja us dire titol!!! MIL PETONS GUPISSIMES!!!

    ResponderEliminar