lunes, 2 de marzo de 2009

ShivrATRI

Per shivratri, festival dedicat a shiva...la nit abans tot de gent fa la volta a la ciutat (varanasi representa el mon...), uns 60 km...ben euforics i tal...l.endema estan tots per l.arrastre...jajaaj! Em van preguntar si volia fes fasting, uns especie de dejuni per shiva...pero nomes dejuni pq com veieu a les fotos, lo que vaig menjar fins a l,hora de sopar, aixi que es un deju a mitges, pero em va fer ilusio, i a la nit, pizza!!!! jajajajajaja...petons!!!

3 comentarios:

  1. Quina bona pinta fa tot!!! menys la sopa aquesta que no sé però com que no em ve molt de gust!!! jejeje.

    Milions de petons amor.

    मॅँ आपको प्रेम (t'estimo)

    ResponderEliminar
  2. Devia ser tot un espectacle el festival i tot aquest munt de gent rendint homenatge a Shiva...! ja deus tenir la memòria de la càmara pleníssima!
    Petons!
    LOVE YOU!

    ResponderEliminar
  3. va ser molt guai!!!!! l.altre dia a UJJAIN, una ciutat que vam anar amb la Dana, a un dels 12 temples de shiva a la india, feien la cerimonia, jo estava molt sensible i va ser...bastant fort, tot molt impactant...tant i tant q es el 1er cop q vaig entrar a la cambra amb el simbol de shiva i a lo indi, mans unides i tal...mostrant els meus respectes...si, mai havia resat a ningu!!!!! no ho oblidare mai...va ser molt fuerteeeeeee!!

    ResponderEliminar