jueves, 2 de septiembre de 2010

GRACIES

Nomes volia donar-vos a TOTS les gracies per les felicitacions (al facebook+mail+telefon+skype) i per el vostre AMOR i companyia en un dia una mica mes especial que els altres que va ser ahir. Com l'any passat m'heu fet sentir molt ESPECIAL i us vull dir tb lo ESPECIALS i importants que sou tots vosaltres en la meva vida. GRACIES altre cop, US ESTIMO MOLTISSIM!!!
Gràcies pels videos, web, postaleta i paquetet mami...jejeje...son regalets super especials!!! US ADORO i anyoro moltissim!!!
Adjunto link del super video que m'ha REGALAT En RAMON, un video ple d'amor com veureu!!!
VEURE el precios VIDEO

3 comentarios:

  1. Déu meu, quin video TAN mortal, RAMON! Felicitats! És una passada... m'encnata!
    Quin regalet més xulo, Cineta!
    Love u!
    Muaks!
    Gemma.

    ResponderEliminar
  2. ja tia, m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
    frans

    ResponderEliminar
  3. Ramon, u're the BEST!!! Jajajajaj...
    Noe

    ResponderEliminar