martes, 7 de septiembre de 2010

1 de setembre

Gracies als meus cukis per fer-me companyia i a totes les trucades que vaig rebre! A la dreta mirant per primer cop el video den Ramonet amb en Gerard!!!
L'aniversari de Krishna varia any per any. Aquest any l'aniversari era tb l'1 de setmebre! Quina emoció! Com l'any passat vaig anar a comprar el meu Krishna i el seu ropaje,...
A les 12 vaig fer ritual per celebrar el seu aniversari...Connected with CUKI ritual! ILOVEU
Al vespre mini festeta a casa amb en Krishna, Santosh, Naresh i Nira. A la dreta veieu en Krishna i la Nira. Més casualitats, a més de ser el cumple del DEU Krishna, aquest noi que es diu igual, tb fa els anys l'1 de setmebre! Que fuerte!!!
GRACIES A TOTS ALTRE COP PER FER-ME PASSAR UN DIA TAN ESPECIAL!

2 comentarios:

  1. Carinyuuuuuu!!!!
    Que guapu q vas posar al Krishna!!! ;)))
    Un petonàs amor!!!

    ResponderEliminar
  2. oi que si? merci my loveeeeeeeeeeeeeeee
    frans

    ResponderEliminar