miércoles, 19 de agosto de 2009

Hare Krishna, hare Rama...

Fa un parell de dies va ser l'aniversari del Déu Krishna. Aquí la gent ho celebren i jo també m'hi vaig apuntar. Vaig anar al mercat i vaig comprar la figureta, flors, incens, espelmes, dolços i un traje nou. A l'habitació, al millor lloc, vaig preparar el templet. Quan toquen les 12 de la nit, és quan el vesteixes, li ofereixes els dolços, poses les espelmes, i li reses. Després de la meva cerimonia particular, vaig baixar a baix i veure com la mare i germana de l'Ashish feien lo pertinent. Elles em van donar el  Prasad (els dolços que li has posat, després te'ls menges!) i va acabar sent un dia molt molt especial. Felicitats Krishna!

4 comentarios:

  1. Nena... quin post tant maco!!!
    En Krishna t'ha quedat estupendu així ben vestit i engalanat! Ets una artistassaaaaaaaa!!!
    Petonssssssss

    ResponderEliminar
  2. Ohhhhhhhh! Segur que Krishna devia estar MOLT content amb aquest vestit tan guapo i alegre! Ha fet sort d'afegir-te com a nova devota, pq amb lo artista que ets el tindràs ben guapo i arreglat! Detalls no n'hi faltaran, segur! Una cerimònia molt maca!
    PETONS!

    ResponderEliminar
  3. Oh que MACO nena! m'encanta la tradició aquesta de vestir al Krishna!

    ResponderEliminar
  4. jaq veus, es com fer un pessebre, aquest dia els nens s'ho passsen pipa!!! i no vegis les paradetes amb tots els vestidets, collarets mini, coronetes...em vaig tornar lela!!! molt xulo!!! MUAK

    fra

    ResponderEliminar