miércoles, 13 de mayo de 2009

WEEKEND IN GRAN VIA

Aquest cap de setmana ja ha estat més normal per mi. Encara no estic perfectament de salut, però ja es comença a veure el Joan de sempre.

Ramón es va instalar el cap de setmana a casa d'en Gerard i jo em vaig apuntar dissabte i diumenge. Nens tot ens recordava a vosaltres. Hi ha Francin i Gerard per tot arreu. Era com estar amb vosaltres però sense veure-us cara a cara. La terrassa espectacular, no va fer molt de sol però el poc que va sortir el vam aprofitar.

Per la tarda passeig per Monjuic i per la nit unes copes (jo només cervessa sense alcohol) pel centre amb els pelus i una amiga seva (la Sandra). Era el primer cop que sortia una mica després de quasi 4 mesos. Tranquilet però per mi tota una aventura.

Espero que estigueu be. Us envío milions de petons i aquest "montajillo" perque vegeu que está tot en ordre. Gerard, les plantetes estan ben regades i el piset recollit i net. Tranqui ha estat en bones mans.

Fins aviat xatooossss.


I love uuuuuuuuu

4 comentarios:

  1. Xoaneeeet precioset!!!! Moooortal el muntatge!!! Quina alegria que estiguis millor i q hagueu disfrutat el piset!!!! Podeu anar-hi sempre q volgueu!! I si t'hi vols instalar tu, ja saps!!!! I quina fideua amb la paella de ferro de la Francesca!! Nyaaam que bona!!! Estic mes q tranquil q cuideu be el piset! I merci per regar les plantetes!!!
    Milions de petons bonicu!!!!

    ResponderEliminar
  2. Quin muntatge tan mortal!
    Esteu molt guapos i la fideua te una pinta impressionant! I per cert, m'alegro que ja esstiguis millor, Joan!
    Petons!

    ResponderEliminar
  3. MORTAL, MORTAL, SUPER MORTAAAAAAAAAAL!!1 estav xerrant ahir amb en honis i em diu, has vist lo q ha post en joan al blog? bua, quan ho vaig veure de poc i em pixo!!! QUINA ILUSIO VEURE ELS RACONETS DE LA LLAR ESTIMADA, AMB AQUESTS 2 BOMBONETS QUE SOU, ALLA INSTALATS!!! i tant, la casa no pot estar en millors mans eh honis??? ramon, pero..no trenquis res please, jajajajaajaj...(segur q algo ja has trencat..jajajajajaja...q em pixoooooooooooo, jajajaaa..muak!!!!!

    JOAN, U ARE THE BEST!!! THANXS!!!!!!! ILOVEUUU

    ResponderEliminar
  4. Mooolt booooo!!! Felicitats Joan, ha quedat molt xulo. Esteu reguapíssims els dos...
    Cuida't i molts petons!!!

    ResponderEliminar