jueves, 14 de febrero de 2013

Febrer

 El 10 de febrer va ser un dia important per banyar-se al Ganga aixi que estava petar tan Varanasi com al Kumbh Mela! (Com que Allahabad, on es celebra el kumbh esta sols a uns 100 i pico Km, i Varanasi es centre espiritual x excel.lencia, estan les 2 ciutats a petar de gent! tan turistes com locals!
*Dones caminant davant el meu Ghat (on visc, El TULSI GHAT)
*Vista de l'Assi Ghat el 10 de febrer.
Amb la Nira vam anar de boda! una de les coses més guais es mirar les dones lo engalanades que van i els sarees preciosos que porten...
Sembla que les cartes que us vaig enviar van arribant poc a poc, un cop mes BON 2013 A TOTHOM!!!
El diumenge passat de tope bon humos vaig fer una bona passejada pel barri i em vaig fer algunes auto-fotos...Les de blau es en un dels meus carrerons preferits!
Ole el coloridu!!!


Gracies a en JOEL, la ROMINA i la NOEEEEEE!!! que em van enviar aquest paquet de cafe!! ja sabeu la historia, em va fer una ilusio!!!! GRACIES!!!!!

Finalment foto del dia d'avui, amb la sorpresa que el HONI m'ha fet un regal!!!!!!!! li he explicat que vaig veure un saree molt bonic.....i me l'ha regalat!!! MIL GRACIES CUKI!!!

1 comentario:

  1. Vaig per parts, jejeje.
    1r. Quin ambient es veu en les primeres fotos. Ha de ser increible veure la ciutat plena de pelegrins, encara que segons com una mica angoixant, no?

    2n. Quina alegria veure que van arribant totes les teves cartes. Ets una preciositat!!! La primera va ser la meva, yeiiii!!

    3r. Jo també estic d'acord que aquest carrer blau és preciós, no m'extranya que sigui el teu favorit.

    4r. Et mereixes tot: cafè, un saree, un palau... jejeje. Ja tinc ganes de veure't amb el saree fet i posat.

    Un petó love. Feliç setmana.

    ResponderEliminar