jueves, 27 de diciembre de 2012

KUSHI 10 Birthday

Els meus veïns, amos d'on visc, sempre que hi ha un event m'inviten i he d'assistir a totes sino quedaria una mica "malament", ja que soc com de la familia, em diuen...Bé, fa un mes que soc aqui i ja he anat a 2 aniversaris, clar, amb tanta criatura!!! Fa 2 dies va ser el de la KUSHI, la veieu a dalt a la dreta amb la seva mare que anava molt arreglada! A baix amb quasi 50 persones per tallar el pastis, despres de tastar-lo el ritual es anar amb la Ekta (amb mi dalt a l'esquerra), que es una passada, super educada, angles perfect...doncs es anar a la seva habitacio amb altres amigues, posen la TV, xerrem...i despres em donen de sopar. Vaig intentar escaquejar-me d'anar pero la Kushi es va posar molt trista i no em va quedar mes remei, jejeje, li vaig regalar un paquet ple de xuxes!

4 comentarios:

  1. Aquestes noies son clavades com una gota d'aigua!!! Felicitats Kushi!

    ResponderEliminar
  2. jjajajaja tu sempre intentant escaquejar-te!! ja et tenen "clixada"!!! jajajjaajaja... muacs precious!

    ResponderEliminar
  3. pues no tho perdissssss, avui vaig a un altre cumple, 3 en un messsss, arghhhh!

    ResponderEliminar