lunes, 2 de julio de 2012

Varis de JUNY


Hem passat molta calor aqui com podeu comprovar...
 pero amb la calor també és època de mangos i els de Varanasi són coneguts arreu de tan bons que són!

 Una vista romàntica del meu balconet
 També ha sigut època de cria. Davant el meu balcó o inclús en el mateix...s'asseuen a vegades. 
Tot i la por que em fan és una maca estampa de la mami amb la cria.
I per fi! van arribar els monzons, a mitjans de juny, no com esperavem però, perquè no plou cada dia i fa falta perquè refresqui que fa moltissima calor. Un vespre de pluja des del meu balcó amb onades al Ganga!
 Juny també és època de bodes. Hi ha canvis al dia a dia com que les verdures i productes bàsics pugen el preu desmesuradament, etc...Aquí vam assistir a la boda del germà del meu amic ASHISH.

2 comentarios:

  1. Looove quin juny més variat!!!! Gràcies per compartir tots els teus moments amb nosaltres. A més les fotografies són precioses. Un petó enooorme. :-)

    ResponderEliminar
  2. Tela amb la calor... mare mevaaaaa!!! I sí, lo de la pujada de preus per època de casament també déu n'hi do... com aquí ens passa a Nadal, que el preu del marisc es dispara... No, els indis no són tontos... no sé si van assistir a gaires classes a l'escola, però el dia que parlaven de la llei de la OFERTA I LA DEMANDA segur q no van faltar!!! jajajajaja... Apa cuca, un petonarruuuuuuuu!!!

    ResponderEliminar