miércoles, 15 de febrero de 2012

Exposem al Ghat!!!

El noi de la meva dreta es fotògraf, qui ha organitzat l'expo. Ell va exposar fotos seves, un senyor Baba els seus objectes fets amb coco i jo amb algunes pinturetes i els potaines! ha sigut una experiència genial!
Aqui podeu veure el cartell, que va fer el noi...Vam estar 4 dies en total de 3 a 8 de la tarda. Em va venir a veure molta gent, em feien companyia, i jo els invitava a chai en plan amfitriona total! Aquí la Nira i en Krishna.
Aquest es el baba amb els seus objectes de coco.
Vaig fer tb bones ventes, uns 6 dibuixos i 4 potaines! iuhu!!

1 comentario:

  1. Nena, això és tot un esdeveniment!!! I sortir al diari local!!! Felicitats cuca!!! Petonarrus! (per cert, hi ha coses moníssimes!!!!!!!!!!! muacsssssssss)

    ResponderEliminar