martes, 1 de septiembre de 2009

MOLTES FELICITATS, TIETAAAAAAAA!

Per molt anys, tieta! PER MOLTS ANYS! Espero que hagis passat un molt feliç dia i que, ben aviat, pugui tornar a estar entre els teus braços...!! Te'n recordes d'aquesta foto? És de la primera vegada que ens vam veure, jo tenia 11 dies... ja veuràs que gran m'he fet i com he canviat! Estic comptant els dies per a la nostra retrobada... de moment, espero que estiguis disfrutant tant com somniaves de la teva experiència a la Índia i que tinguis tantes ganes d'abraçar-me com tinc jo!
T'estimo!
PS. No em tinguis en compte el retard... ja saps que fins ahir vaig estar malaltonet i amb prou feines m'aguantava dret!

2 comentarios:

  1. Mare meva, que peque es veu en Max!!!
    Sort que la tieta va veient els vídeos i fotos, sino, segur q s'espanta i tot de gran que estàs!!!
    Un petonarru!!!

    ResponderEliminar
  2. AMORCETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
    JA SE CARIS MEU Q ESTAVES MALALTO, ESPERO Q JA ET TROBIS MILLOR AMOR, I LES GANES Q TINC DE VEURET I MENJARTE A PETONS....JA VEURAS JA QUINA TIETA MES PESADA!!!!!!

    TESTIMO REIET, GRACIES PER RECORDARTE DE MI!!!!!!!!!!!!!LA POSTALETA ES PRECIOSAAAAAAAAAAAA...GRACIES ALS PAPIS!!!!!!!! MUAK

    ResponderEliminar