viernes, 10 de julio de 2009

ultims dies FRANGER a THAI


7 comentarios:

  1. Que bones! Quina moto tipus mosca tant modernilla no??? jejejejej
    I els bungalows de la òstia... que xulos!!!

    ResponderEliminar
  2. amb la moto no vegis, els carrerons de la illa estaven fataaaaaaaaaaaaaaaaal, quasi millor anar a peu! pero la vam amortitzar a tope durant 1 dia, eh cukis!!! ole ese condustor!!

    ResponderEliminar
  3. jajajaj.. M'hagués agradat veure-us per un foradet... ja imagino en ger amb cara de velocitat i tu cridant a darrera... jajajaja... MORTAL, ja estic rient sola...!!!
    Muaquisssssssss!!!

    ResponderEliminar
  4. A lo locoooo pels camins de Samet!!!! Conduir es facil portant un paquet tant acoplat!! (aixo sona fatal! jeje).
    Lo de la xiki pero es anar a sobre del pick-up!! Aixo si q ho has de veure Noe! hahahaha!!!!
    Patons

    ResponderEliminar
  5. Home, ja m'estic morint de ganes de veure fotikis i menjar tai... q m'han xivat q ja has practicat i tot!!! jejeje...
    Q tens el síndrome d'estocolm dels menjars??? juas, juas...
    Petonssssssssss

    ResponderEliminar
  6. Tela nens!!!! quina pinta te tot!!!! us ho heu passat de puta mare!!! quins bungalows, increibles!!! i la motoriqui tremens tremens. Ja m'hagues agradat veure-us per un foradet, jejejej. Petons

    ResponderEliminar
  7. EI! Juraria q el 2n bungalow es exactament el mateix on nomsaltres vam passar les dues ultimes nits... hi vam estar de conya! Ai, senyor... quins temps!
    LOVE YOUUUUUUUUUUU!

    ResponderEliminar