jueves, 18 de junio de 2009

MegaVale

7 comentarios:

  1. Esteu "loques""" jajajaj... no hi he entès "re de re"... però m'heu fet riure!
    Petonsssssssssss

    ResponderEliminar
  2. fa tan de riure aquesta nena, em pixo;
    Ella diu: em dic mega i questa es la meva amiga francina. Despres em pregubnta en angles i en hindi (kaise ho), com estas? i lo que diemles 2 baria baria, vol dir molt be! Pero sempre ho fem amb el dit a la babilla en plan fines!!!
    frans

    ResponderEliminar
  3. perdo,es diu MEGHA!!!
    f

    ResponderEliminar
  4. Titi no he pogut veure el video! Megda!!!! Ja ho probare mes endevant! Kisses!

    ResponderEliminar
  5. Ara si que l'he vist!! La veritat sort de la teva teva traduccio pq el hinduinglish de la Mega es moooortal!! Mil petons cuca!!!!

    ResponderEliminar
  6. BOGES!
    Per fi trobes "la horma de tu zapato"! Anda que no us ho deveu passar teta vosaltres dues! Per fi algú que et segueix la corrent! Ai, qui us pogués veure per un foradet... je, je...!

    ResponderEliminar
  7. jajajjaja...si gm, la megha em va como anillo al dedo!!! ens tierem mil fotos fent de models, etc...es super super simpatica!!! i fa moltissim riure!!!!!!! he tingut molta sort! ens hem fet super amigues i tot el dia anem juntes!!! muak amors!!!

    ResponderEliminar