miércoles, 29 de abril de 2009

abril...


6 comentarios:

  1. Estàs guapíssima amb aquesta samarreta, i se't veu molt estilitzada. Oi que t'has aprimat?. Quin "caldillo" de gent que hi ha, en aquesta Torre de Babel on et trobes.
    Muac!
    La mami

    ResponderEliminar
  2. Sí Cineta, no em canso de dir-te q estas ESTUPENDÍSSIMAAAAAAAA!!!
    Com diu la teva ma, t'has aprimat bastant oi? Ai, que tornaràs feta un figurín!! Cuerpo danoneeeeeeeee...
    T'estimo preciosa!!!

    ResponderEliminar
  3. ui, ui ui...q em sembla q es un efecte del mirall!!!!! em vaig aprimar al principi una mica pero crec q ho he recuperat...pero la samarra em queda be oi? gracies a la crispina, ramonet, joanet, pelus, mariangeles, laia...q me la van regalar!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Una samarreta PRECIOSA!!!! L'amor de l'amistat és el millor del món! I et queda superbé!!!
    LOVE & SEE YOU SOON!!!

    ResponderEliminar
  5. Nenaaaa estas espectacular amb la samarreta!!!! que be que et queda, a més segur que t'arriven les nostres energies positives.

    T'estimooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponderEliminar