viernes, 9 de enero de 2009

Bon voyage!!!****


Amoret, només fa unes hores que has marxat i ja et trobem a faltar. Espero que estiguis tenint un viatge espectacular, oi que m'entens?, i que tot et surti com desitjes. Ja veuràs com t'agrada rebre fotos i notícies pel blog, et donarà un "subidón" total. Recorda el que et dic.
Jo volía estrenar el teu blog (que m'encanta per cert) amb una foto dels dos. Ja t'informarè del cap de setmana amb el meu nen, estic super emocionat. Tranquila que en Ger estarà ben cuidad, valens???
Recorda que t'estimo i això és per sempre. Mil petons de part meva i de M Angeles que encara no sap fer servir això. Ja comença la teva aventura, només has de tancar els ulls i.... viure-la!!! Muaaaccckkkkk. I miss youuuuu

1 comentario:

  1. Q guapos esteu! Ole per aquests designers, q faran el blog més xulooooooo!!!
    Petons Joan!

    ResponderEliminar